DOPRAVA ZDARMA PŘI OBJEDNÁVCE NAD 3000 Kč

info@onlineparfem.cz

+421944 265 338

BLOG

Iggy Pop v reklamě na parfémy

Hudební průmysl často využívá své tváře do reklamních kampaní parfémů gigantů. Na svůdné zpěvačky či herečky objímající flakon voňavky jsme si už na plakátech zvykli. V předchozím příspěvku jsme vám ukázali, jak může vypadat reklama na parfémy, když se její autoři nechají unést někam za hranice přijatelnosti. Dnes jsme si připravili jiný, ale zato neméně kontroverzní kousek.

Americký zpěvák a hudební ikona Iggy Pop se stává v roce 2012 tváří kampaně Paco Rabanne pro novou vůni Black XS L'exces. Název voňavky trefně reflektuje Popov povahu. 64-letý zpěvák je přímo ztělesněním excesu a jednou z nejvíce vzpurný osobností amerického hudebního průmyslu. Známým se stal především tím, že jako první začal skákat z pódia mezi diváky (stage diving). To, co začal Iggy Pop na koncertě v Detroitu se stalo oblíbeným u rockových kapel všude na světě. Skákání na hlavy publika a nechat se nosit na rukách nebylo zdaleka tím jediným. Iggy zvykl na pódium táhnout z publika ženy, válet se v rozbitém skle, odhalovat se před diváky a také na jevišti zvracet. Celebrita, věčně se ukazující nahoře bez, se tak stala zajímavou tváří pro nový parfém Paco Rabanne, představený začátkem tohoto roku. Asi bychom si měli zvyknout nejen na nalíčené vyliftingované obličeje modelek, ale i na vrásčité tváře rockerů.

Reklamní video režíruje Jonas Akerlund, který režíroval video například pro Duran Duran. Pro lepší představu nabízíme krátký sestřih z focení.



Voňavka v mužské i ženské verzi by se měla v prodeji objevit již brzy.



Komentáře

Zatím nebyl vložený žádný komentář.


Komentáře můžou přidávat jen registrovaní uživatelé.



SLEDUJTE NÁS NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Přihlaste se k odběru novinek