DOPRAVA ZDARMA PŘI OBJEDNÁVCE NAD 3000 Kč

info@onlineparfem.cz

+421944 265 338

BLOG

Nejkontroverznější parfémové reklamy

Reklamy v módě a kosmetice jsou více orientovány na extravaganci a provokativnost videa jako na produkt samotný. Nahá těla prodávají, speciálně tak na trhu s parfémy, proto se reklamy na tyto produkty často ani nedostanou od producentů ke zákazníkem, protože překročili hranici povolené extravagance. A funguje to více než klasický záběr na barevnou lahvičku? Určitě ano. Umělecké prvky reklamních videí a bilboardů často přebírají jemné prvky pornografického průmyslu, což vyvolává potřebu neustálé kontroly reklamních kampaní. Tvářemi parfémů se stávají Hollywoodské hvězdy či top modelky, které mají přinést vyšší prodej. Podívejme se na pár kampaní, které byly v určité míře zakázáno nebo omezeno.

Madonna Truth or Dare

Madonna je sama o sobě kontroverzní osoba, proto se nikdo nemohl divit, že uvedení její první vůně se bude nést v jiném duchu. "Vím, že bych se neměla takto chovat, vím, vím. Dobré dívky se chovají slušně, ale já jsem špatné děvče." Říkají slova v pozadí videa, ve kterém se 53 letá Madonna v kožené masce a provokativním sexy korzetu ladně pohybuje po místnosti s detaily na její ženské křivky. Reklama byla americkou stanicí ABC omezena na vysílání po 9 hodině večerní. Truth or Dare je inspirována Madonnin matkou, jejíž zápisky její připomněli její oblíbeného zpěváka z dětství.




Beyonce Heat

Když v roce 2010 přišla na trh první vůně od snědé zpěvačky, byla hned v Británii označena jako "přiliš vzrušující" na vysílání před 19:30. Smyslné video za tónů písničky Fever, ve kterém zpěvačka ve vyzývavých červených šatech ukazuje většinu svého sexy těla, jistě potěší oko každého chlapa. Pro televizi až příliš provokativní, název parfému mluví za vše.



Calvin Klein Secret Obsession

Tato klasická vůně je známá svými silnými, smyslnými a vášnivými tóny. Po tom, jak ji zpopularizovala Kate Moss, se její novou tváří stala v roce 2008 Eva Mendes. A nové videa se ihned stali zakázáno. Černobílé video zobrazuje Evu Mendes v plné kráse, s odhalenými prsy. Velmi pěkné, ale pro všechny americké televize nepřijatelné. Dokonce se do vysílání nedostala ani necenzurovaný verze. Úspěch kampaně tak generální ředitel Calvina Kleina viděl v internetu a tištěné reklamě. "Považuji ji za výjimečnou, která přesně vystihuje povahu vůně Secret Obsession." dodal.



Na jedné straně přinášejí takové provokativní kampaně finanční zisky z prodeje produktů, ale na druhé se určitě stávají více zapamatovatelný a značky se tak stávají silnějšími v konkurenčním boji v budoucnosti.



Komentáře

Zatím nebyl vložený žádný komentář.


Komentáře můžou přidávat jen registrovaní uživatelé.



SLEDUJTE NÁS NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Přihlaste se k odběru novinek