DOPRAVA ZDARMA PŘI OBJEDNÁVCE NAD 3000 Kč

info@onlineparfem.cz

+421944 265 338

BLOG

5 tipů pro udržení parfému co nejdéle

Vydáte se ráno do práce, na sobě svůj oblíbený parfém a těšíte se na svůj provoněný den. Nicméně před obědem máte pocit, jako by se parfém odpařil a musíte aplikovat další dávku parfémů. Proto vždy nosíte se sebou celou lahvičku, což je velmi nepraktické a nepohodlné. Nicméně existuje několik způsobů, jak zabránit vyprchaniu parfému a užívat si "voňavú auru" po celý den.

 

1. Správná místa
Více než třetina žen dává parfém v přehnaných množstvích na jedno místo a to je...

TOP 7 parfémů značky BVLGARI

Neexistuje žena, která by během svých módních nákupů nenarazila na slavnou italskou značku Bvlgari. Ten, kdo si kupuje Bvlgari, kupuje si záruku kvality a luxusu. Začátky této značky, která se spojuje hlavně se šperky, sahají až do roku 1884, kdy muž jménem Sotirio Bulgari otevřel své klenotnictví v Římě. Jeho řecký původ byl základem nádherných šperků, které připomínaly řecké a římské umění a brzy si získaly širokou a významnou klientelu.

    Mezi hvězdy, které uchvátila...

„Rozžhavené“ parfémy pro letní sezónu 2017

    Konečně jsme se dočkali. Příslib blížícího se léta zaútočil na naše smysly. Dny se koupou ve sluneční zářivosti a my netrpělivě čekáme na první horkou letní noc. Tak jako v těchto dnech měníme svůj šatník, měli bychom změnit i svůj oblíbený parfém. Naše kůže a její chemické složení se během léta mění a parfém, který nám dosud seděl, se najednou zdá být těžký a nevhodný. Nadešel ten nejvhodnější čas zaobalit se do vůně, která evokuje léto a jeho smyslný náboj.

...

Christian Dior - módní ikona a originální osobnost

"Parfém, který nosíte o Vás napoví více, než Vaše písmo ..."

Slavné slova francouzského génia, jakým byl Christian Dior mají nadčasovou váhu. Parfémy, které nesou jeho značku jsou vždy zárukou kvality a nevtíravého luxusu. Víte, kým vlastně byl a co ovlivnilo jeho uměleckou dráhu?

Máme pro Vás pár zajímavých faktů z jeho života ...

 

Dítě z dobré rodiny

Narozdíl od jeho vrstevníků, Christian Dior se narodil v roce 1905 do bohaté rodiny, jako syn zámožného obchodníka. V pěti l...

4 důvody proč milujeme vůně

    Vonné oleje, voňavky a parfémy byly součástí života lidí už odpradávna. Dnes je naprosto běžné, že jsou vůně přidávané do kosmetických produktů, svíček, dokonce i do samotného oblečení. Existuje mnoho názorů, proč jsou parfémy a vůně jako takové stále více a více vyhledávané. My jsme pro Vás vybrali čtyři důvody, které se vztahují téměř na každého z nás ...

 

1. Hormony hýbou světem

 

  Slovo feromon pro nás už dávno není cizím pojmem. Příroda to zařídila ...

Zvýrazněte svou osobnost parfémem podle znamení ZVĚROKRUHU


     Vůně je zprostředkovatel těch nejintenzivnějších pocitů. Vědci nedávno zjistili, že čichový vjem sídlí v blízkosti míst, kde si náš mozek uchovává čerstvé i dříve vzpomínky. Proto se nám při jisté vůni vybaví v mysli konkrétní obraz, představa, člověk.
Pokud chcete, aby Vaše vůně byla pro okolí absolutně nezapomenutelná a naplno odrážela Vaši výjimečnou osobnost, zkuste si zvolit parfém dle svého tajemného znamení ...

Beran (21.3. - 20.4.)
Nic pro Vás není nezvládnute...

Dita Von Teese – Erotique

Jsou vůně, které jsou svěží a hodí se pro mladé dívky do jarních ulic, pak jsou ty, které si vezme zralá žena do divadla a ještě jsou i vůně, které vykouzlí na tváři odvážné ženy ruměnec. Takovou vůní je bezesporu Erotique od Dity von Teese.

Dita von Teese je zajímavou osobností. Američanka se proslavila jako burleskní tanečnice, zpěvačka a striptérka. Zároveň se věnuje modelingu, kostýmnímu designérství a čas od času si zahraje ve filmu. Známá se stala v minulosti i sň...

ACQUA DI GIOIA JASMINE

V květnu 2015 přinesl Giorgio Armanina trhnový parfém z kolekce Acqua Di Gioia. Limitovaná letní edice s jasmínovými tóny kombinuje svěží energii s jemnými prvky, které připomínají nové zážitky, život a radostné hravé chvíle.

Představte si hustý zelený prales ak tomu chladnou tyrkysovou vodu. Z parfémuAcqua Di Gioia Jasmine sál životodárná síla, zároveň něžnost av neposlední řadě luxus. Výrazná citrusová vůně Primofiore působí ještě svěžejší díky kombinaci esence galbana, j...

Zaplatili byste za voňavku 550 000 Kč?

Mít voňavku pojmenovanou po sobě je v dnešní době pro největší světové celebrity už skoro standard. Ale co takhle mít voňavku, která byla vytvořena čistě pro vás? Unikátní, taková, aby přesně kopírovala a doplňovala vaši osobnost, styl nebo touhy.
Azzi Glasser vytváří již dlouho parfémy pro bohatých a slavných. Jeden z jejích klientů, Johnny Depp, popsal tyto vůně jako "perfektní součást charakteru obsaženou ve vůni". Azzi posunula tvorbu exkluzivních parfémů ještě dál, ...

10 tipů na jaro a léto

Dny začínají být pomalu déle a déle a také počasí se nám snaží napovědět, že je tu konečně jaro. Vzduch je nabitý svěžestí a nebude dlouho trvat, dokud ho zachvátí vůně kvetoucích květin. Těžší zimní parfémy nám postupně nahradí lehké květinové. Abyste měli čas zareagovat, přinášíme vám přehled těch, které budou ideální na jaro a léto.

Na začátek si můžeme dovolit trochu fantazie v podobě parfému Nina Fantasy od Niny Ricci. Pohádka ve flakonu na vás vybalí svěží hru...

5 nejoblíbenějších parfémů všech dob

Parfémy jsou oblíbeným prostředkem vyjádření ženské osobnosti, díky kterým žena dokáže podtrhnout některé své charakterové rysy.
Součástí naší společnosti jsou již od starověku. Dobře je znali staří Egypťané, Římané i Peršané. Nicméně voňavky, které používáme dnes, začaly vznikat koncem 19. století. Dnešní parfémy v sobě kombinují řadu rostlinných i živočišných složek a jsou součástí průmyslu s přibližnou hodnotou 31 miliard dolarů.
Každý výrobce se snaží zís...

O PARFÉMECH

               Parfém není jen koktejlem různých vůní, jak by se mnozí mohli domnívat. Výsledný produkt tvůrce parfémů je více umělecké dílo, než jen obyčejný chemický mix. Tvůrce musí disponovat především výjimečnými čichovými schopnostmi a znát dobře jednotlivé vůně, ale ani to ještě nezaručuje úspěch. Idea parfému musí vycházet prvotně z jeho představy o tom, co chce vytvořit a hlavně jaký životní styl a osobnost budoucího spotřebitele bude reflektovat. Celá práce tv...

ZPŮSOBY VÝROBU PARFÉMŮ

            Na výrobu parfémů se používá hned několik metod, přičemž mnohé z nich mají své kořeny již v antické historii. Lidé vyráběli a vyrábějí vonné oleje louhováním, lisováním nebo parní destilací. V parfumérství známe extrakt zvan...

Druhy parfémů

Když nahlédneme do světa voňavek, tak zjistíme, že není voňavka jako voňavka. Tyto se dělí na několik druhů, lišících se od sebe způsobem přípravy a koncentrací vonných látek. Obvykle od množství aromatick&y...

Nejprodávanější parfémy

Je to už dlouho, co se z vonných látek a parfémů stal výnosný artikl, ale o číslech, které dosahují novodobé parfémy, se někdejším obchodníkem mohlo maximálně snít, a to by musel mít bujnou fantazii.




No. 5 od Coco Chanel (1921), původně jen sto kusů jako dárek pro věrné zákaznice, trhl všechny rekordy. Stará-nestará, specifická vůně se prodává jako rohlíky a každý rok si najde na světě 10 milionů zákazníků.

Opium od Yves Saint Laurent spatřilo světlo vyhúkaného světa v roce 1...

I mistr tesař se utne, nebo jen zbytečná cenzura?

Na prosazení potřebujete inovativní a často i odvážné myšlenky. Hlavně na reklamním trhu jsou spotřebitelé již přesyceni násilnými a jednotvárných reklamami. Aby společnost opravdu zaujala spotřebitele, potřebuje přijít s něčím novým. Lidé vytvářející parfémy a módní doplňky se bez rozpravy řadí mezi jedny z nejextravagantnějších návrhářů a designérů vůbec. Na to, abyste se o tom přesvědčili, vám stačí, když si přečtete jen oficiálně popisy k parfémem. Životopisy...

Zimní mrazy si ptají zimní vůně

Rok 2011 se přehoupl do svého posledního kalendářního měsíce, spojeného s Vánocemi, s mrazy, sněhem a pohádkovou atmosférou, kterou dokáže vykouzlit jen zima. Začal se prosinec, ani se nenadějeme a jsou zde svátky a konec roku. Možná právě teď uvažujete nad vánočním dárkem ve formě parfému, nebo jen přemýšlíte, jaká vůně by se hodila do mrazivých zimních ulic. S měnícími se ročními obdobími se mění i ideální vonné kombinace.

Jiné teploty as tím i spojená změna oblečení, si...

Rihanna návrhářkou pro Armani

Ve světě je zcela běžnou věcí, když se celebrity angažují iv módním průmyslu. Známé tváře jsou houfně využívány pro reklamní kampaně a to nejen v oblasti módy. Každopádně je vždy zaručeným tahem, pokud mó
dně doplňky prezentuje šarmantní herečka nebo zpěvačka. Hercem, zpěvákem a umělcům různého druhu nemůžeme vůbec zazlívat to, že se propůjčili reklamě. Jsou to pro ně snadno a rychle vydělané peníze a bezpochyby podstatná část jejich příjmů.

Jsou ale i hvěz...

Miss Dior,Miss Dior Chérie, Miss Dior Couture Edition

Miss Dior
Osobnost módního návrháře Christiana Diora není třeba příliš představovat. Ve světě módy se stal ikonou v polovině 20. století. K módě neodmyslitelně patří i parfémy a není tedy překvapivé, že se Dior rozhodl vstoupit i na tento trh. Událo se tak v roce 1947, kdy světu představil svou úplně první vůni Miss Dior.
Miss Dior měla být doplněním Diorova návrhářského stylu New Look. Parfém vzbudil hned po uvedení obrovský zájem, avšak reakce něj nebyly zcela pozitivn...

Iggy Pop v reklamě na parfémy

Hudební průmysl často využívá své tváře do reklamních kampaní parfémů gigantů. Na svůdné zpěvačky či herečky objímající flakon voňavky jsme si už na plakátech zvykli. V předchozím příspěvku jsme vám ukázali, jak může vypadat reklama na parfémy, když se její autoři nechají unést někam za hranice přijatelnosti. Dnes jsme si připravili jiný, ale zato neméně kontroverzní kousek.

Americký zpěvák a hudební ikona Iggy Pop se stává v roce 2012 tváří kampaně Paco Rabanne pro ...

Dolce & Gabbana pro děti

Tato luxusní značka se rozhodla prosadit na trhu, který je zatím pro většinu lidí poněkud kontroverzní, parfémy pro miminka. Zní to trochu děsivě, ale majitelé této značky asi vědí, co dělají. D & G chce změnit pohled na čerstvě vonící miminka. Nová vůně má dostat tóny citrusů, medu a melounu. Inspiraci hledali v měkkosti dětské pokožky, svěžesti dětského dechu, sladkého matčina objetí a prvního úsměvu, jak se vyjádřil Stefano Gabbana na adresu nového produktu. Každá 5...

Vůně a´la pizza? Like.

I negativní reklama je reklama nebo jako z vtipu na sociálních sítích udělat mediální kampaň ukázala koncem loňského roku síť restaurací Pizza Hut. Marketingový ředitel informoval, že se snažili vytvořit vůni čerstvě upečeného těsta s trochou pepře mixovaná v jedno. Sousto to bylo sice velké, ale nakonec se podařilo, jako informoval. Pizza Hut tuto vůni nabídla prvním 100 lidem, kteří jim na jejich Facebook profil jako první pošlou zprávu. Celá akce ohledně této limitované v...

Kategorie parfémů

Parfémy jsou součástí naší společnosti už tisíce let, původ mají v Egyptě více než 1000 let před naším letopočtem. V dnešní době jsou běžnými doplňky krásy, vkusu, elegance a stylu. Podívejme se, z jakých kategorií si vlastně můžeme vybrat tu správnou vůni, která vystihne naši osobnost.

Květinové: jsou velmi ženské a jsou vhodné k nošení přes den i noc. Oblíbenou složkou těchto parfémů jsou jasmín, frézie, lilie, růže či gardénie. Mezi nejpopulárnější květinové parfé...

Very Irresistible Electric Rose

Givenchy je francouzská značka parfémů, založená 1952 hrabětem Hubertem de Givenchy. Svojureputáciu si získala příznačnou kombinací francouzské elegance a amerického kouzla, ztělesněnou v herečce Audrey Hepburn. Givenchy vytvořil herečce i její jedinečný šatník. Od roku 1987 je značka součástí nadnárodního komglomerátu LVMH, zabývajícího se luxusním zbožím.

 

Značka na jaře roku 2012 vyšla na trh s dámskou vůníVery Irresistible Electric Rose, , která je prezentována jako n...

Nejkontroverznější parfémové reklamy

Reklamy v módě a kosmetice jsou více orientovány na extravaganci a provokativnost videa jako na produkt samotný. Nahá těla prodávají, speciálně tak na trhu s parfémy, proto se reklamy na tyto produkty často ani nedostanou od producentů ke zákazníkem, protože překročili hranici povolené extravagance. A funguje to více než klasický záběr na barevnou lahvičku? Určitě ano. Umělecké prvky reklamních videí a bilboardů často přebírají jemné prvky pornografického průmyslu, což vyvo...

HISTORIE PARFÉMŮ

                Možná se zdá, že používání parfémů je fenoménem dnešní doby, symbolem dnešní moderní společnosti, ale ve skutečnosti lidstvo mělo zálibu v exotických, příjemných vůních již před tisíciletími. Určitě nebyly voňavky dostupné v takové míře jako dnes, ale důkazy o výrobě parfémů pocházejí již ze starověké Mezopotámie a Egypta. Odtud se toto umění přeneslo do antického Říma a Persie, kde se dále zdokonalovalo. Zatímco v Egyptě se původně používaly vonné m...


SLEDUJTE NÁS NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Přihlaste se k odběru novinek