DOPRAVA ZDARMA PŘI OBJEDNÁVCE NAD 3000 Kč

info@onlineparfem.cz

+421944 265 338

BLOG

Rihanna návrhářkou pro Armani

Ve světě je zcela běžnou věcí, když se celebrity angažují iv módním průmyslu. Známé tváře jsou houfně využívány pro reklamní kampaně a to nejen v oblasti módy. Každopádně je vždy zaručeným tahem, pokud mó
dně doplňky prezentuje šarmantní herečka nebo zpěvačka. Hercem, zpěvákem a umělcům různého druhu nemůžeme vůbec zazlívat to, že se propůjčili reklamě. Jsou to pro ně snadno a rychle vydělané peníze a bezpochyby podstatná část jejich příjmů.

Jsou ale i hvězdy, které své ambice posouvají dále, než jen na zisky z reklamních kampaní pro Pepsi. Svůj styl a vize přetvářejí do vlastních značek. Parfémů pojmenovaných po celebritách je v poslední době, jak by se s nimi roztrhl pytel. Občas to člověka nutí se zamyslet, kolik z nich v sobě opravdu nese otisk té které hvězdy a které s ní mají společné jen jméno na krabičce.

Najdou se ale i takové osobnosti, které se vrhly do světa módy s odhodláním uspět. Příkladem je i 23-letá pěvecká hvězda Rihanna. Letos propůjčila svou tvář pro kosmetickou společnost Nivea, oslavující 100. výročí od založení a momentálně je součástí reklamní kampaně Armani.




Rihanna je určitě v upnutých džínách neodolatelná, ale její ambice nekončí jen při pozici známé tváře v reklamě. Tato mladičká zpěvačka, původem z Barbadosu, spolupracovala jako návrhářka přímo s GiorgomArmanim a vytvořila modely džínů, triček, motorkářských bund a spodního prádla pod názvem Rihanna Capsule Collection.

Spolupráce se značkou Armani je vstupem do světa módy, takříkajíc na úrovni. Zpěvačka nemá úspěch v této oblasti. Její parfém Rebel Fleur je ve Spojených státech obrovským hitem a na jaře roku 2012 se chystá představit druhou verzi. Uvidíme, jestli se setká se stejným úspěchem jako verze první. Máme se na co těšit. Jeví se to ale tak, že Rihanna něžně úspěchy jen na pódiu av hitparádách.



Komentáře

Zatím nebyl vložený žádný komentář.


Komentáře můžou přidávat jen registrovaní uživatelé.



SLEDUJTE NÁS NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Přihlaste se k odběru novinek