DOPRAVA ZDARMA PŘI OBJEDNÁVCE NAD 3000 Kč

info@onlineparfem.cz

+421944 265 338

BLOG

Zaplatili byste za voňavku 550 000 Kč?

Mít voňavku pojmenovanou po sobě je v dnešní době pro největší světové celebrity už skoro standard. Ale co takhle mít voňavku, která byla vytvořena čistě pro vás? Unikátní, taková, aby přesně kopírovala a doplňovala vaši osobnost, styl nebo touhy.
Azzi Glasser vytváří již dlouho parfémy pro bohatých a slavných. Jeden z jejích klientů, Johnny Depp, popsal tyto vůně jako "perfektní součást charakteru obsaženou ve vůni". Azzi posunula tvorbu exkluzivních parfémů ještě dál, když se spojila s obchodní sítí Harvey Nichols a začala nabízet své zkušenosti jako součást služby Harvey Nichols Concierge. Setkání si můžete dohodnout s Azzi přímo v jejím domácím studiu. A cena? "Pouze" 15 000 liber (více než 550 000 Kč).
Prvním krokem procesu tvorby je dokonalé poznání klienta. Podle některých klientů je to prý jako taková zábavná terapie. Ve skutečnosti jde o důkladné poznání konkrétní osoby a toho, jak by se chtěla prezentovat vůči okolnímu světu. Vše trvá několik hodin.
"Když už mám o nich jasný obraz, něco jako kód DNA, podívám se na jejich módní styl, od oblečení, doplňků až po vlasy a pleť, a spojím tyto prvky během vytváření voňavky," prozradila Azzi o své práci.
Klientům vždy objasní, proč volila jednotlivé ingredience. Pracuje jako filmový režisér, který si nejprve zvolí hvězdy, dosadí je do hlavních úkolů a pak se ohlédne po vedlejších podpůrných složkách, aby pomohli příběhu vzniknout.
To, že je v tom co dělá dobrá, svědčí její reference. Jude Law tvrdí, že pro něj vytvořila parfém, o němž měl pocit, jako by ho měl vždy, ale nikdy ho neměl v láhvi. Helena Bonham Carter popsala svůj jako ochranný mrak, neviditelné brnění. Orlando Bloom nazval její díla časovými tobolkami, které jejich nositele přesunou k pamětním momentem.
Významní klienti se netají spokojeností. Je však takový parfém hodný přímo astronomické částky?
"Mít parfém, který je vytvořen speciálně pro vás, který milujete a vaše okolí ho zbožňuje, který evokuje osobní podpis a vzpomínky, je jedním z největších úspěchů v životě," tvrdí Azzi.
Podle jejích slov, je výběr ideálního parfému z obrovského množství dostupných produktů velmi složité. Cítí se šťastná, že mohla za poslední léta pracovat se známými osobnostmi, kterým pomohla najít něco, co by sami v běžném obchodě nenašli.
"Lidé jsou individuality, nemají stejný charakter, osobnost ani styl. Vytvářím jejich vlastní DNA podpis v parfému, něco jako kdybych vypověděla jejich příběh přes vůni ... "
Obrovský úspěch, který Azzi Glasser zaznamenala, přispěl k tomu, že si ji zazmluvnili v Harvey Nichols. Čich je podle jejích slov jedním z našich nejsilnějších smyslů. Nikdo nechce být s někým, kdo nevoní pěkně. Všichni jsme zvířata a čich je součástí naší DNA, je důležitý pro přežití a zároveň určuje naši budoucnost.
"Pocit, že přidávám jistý druh hodnoty do života lidí, je jedním z důvodů, proč miluji to, co dělám a život, jaký žiji." dodává nakonec.



Komentáře

Zatím nebyl vložený žádný komentář.


Komentáře můžou přidávat jen registrovaní uživatelé.



SLEDUJTE NÁS NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Přihlaste se k odběru novinek