DOPRAVA ZDARMA PŘI OBJEDNÁVCE NAD 3000 Kč

info@onlineparfem.cz

+421944 265 338

BLOG


Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi av souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné poškození. Případné poškození je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za poškození vzniklé přepravcem neručíme.V smyslu novely občanského zákoníku c. 150/2004, je na každý zboží poskytnuta záruka 24 měsíců. Běžet začíná dnem převzetí zboží na poště. Během této doby budou všechny reklamované vady, nedostatky a závady odstraněny bezplatně. Záruka se vztahuje pouze na výrobní závady.Záruka se nevztahuje na:

a. Závady vzniklé neštadardným používáním

b. nesprávným použitím výrobku

c. nesprávným skladováním

 

Postup při reklamaci:

1.) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně

2.) zboží múžete vrátiť s reklamačním asistentem, který Vám bude zasláno

Náklady na dopravu do naší firmy hradí kupující. V případě oprávněné reklamace náklady při zaslání zboží zpět, zákazníkovi 
hradí firma .

3.) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu

4.) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě / faktura /.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

! Upozornění: Vrácené zboží nesmí být použité, poškozené nebo jinak znehodnocené. Kupující doručí zboží poštou na vlastní náklady na naši adresu. Zboží prosím zasílat doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zásilky na dobírku neakceptujeme. Pokud bude zboží poškozené zda použitý, může vám být vrácení peněz zamítnuty.



SLEDUJTE NÁS NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Přihlaste se k odběru novinek