Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné poškození. Případné poškození je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za poškození vzniklé přepravcem neručíme.V smyslu novely občanského zákoníku c. 150/2004, je na každý zboží poskytnuta záruka 24 měsíců. Běžet začíná dnem převzetí zboží. Během této doby budou všechny reklamované vady, nedostatky a závady odstraněny bezplatně. Záruka se vztahuje pouze na výrobní závady. Záruka se nevztahuje na:
a. Závady vzniklé nestandardným používáním
b. nesprávným použitím výrobku
c. nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1.) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2.) obratem Vám poskytneme informace o způsobu bezplatného vrácení zboží společností Zásilkovna
3.) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu a doklad o zakoupení reklamovaného zboží v našem obchodě / faktura /.
4.) odesílatel je povinen Zásilku zabalit do pevného a vhodného obalu a zároveň vnitřek Zásilky dostatečně vyztužit a vyplnit, a to v takové míře, aby nedošlo k jejímu poškození při kumulované přepravě, skladování a manipulaci s ní. Vnitřní výplň by měla zásilku zafixovat a ochránit před nárazem (bublinková výplň, vzduchové polštáře, polystyren...).
Upozorňujeme Vás, že pokud se rozhodnete balík zaslat standardní poštou, cenu poštovného neproplácáme.
V případě oprávněné reklamace, poštovné při zaslání zboží zpět zákazníkovi hradí firma.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
! Upozornění: Vrácené zboží nesmí být používáno, poškozeno nebo jinak znehodnoceno. Zboží prosím zasílat doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zásilky na dobírku neakceptujeme. Pokud bude zboží poškozené či použité, může vám být vrácení peněz zamítnuto.